De klant is koning

De klant geeft een bedrijf bestaansrecht

Voor vrijwel elk bedrijf geldt: "De klant is koning". Immers, zonder klanten heeft geen bedrijf bestaansrecht. En hoe meer klanten, hoe hoger in het algemeen de omzet en daarmee de winst zal zijn. Ondernemers, en daarmee ook winkeliers, willen je dus graag als nieuwe klant Ún ze willen heel graag dat je ook weer terugkomt voor nieuwe aankopen. En daarom willen ze best iets voor je doen. Je een bonus geven bijvoorbeeld.

De prijs is belangrijk

De prijs is niet de enige reden waarom u koopt in een bepaalde winkel. Het is wel een hele belangrijke reden, vooral als er veel aanbod is. En als je tevreden bent, dan vertel je dat ook weer verder. Je raad mensen aan om terug te komen. En dat heeft ook de promotor gedaan, van wie je een eFlap hebt gekregen.

EFiliaaL helpt

EFiliaaL helpt zowel de consument als de winkelier. De EFLap staat garant voor een bonus. En is ook nog eens gemakkelijk te kopiëren en door te geven. Je zou een EFLap als een dynamisch visitekaartje kunnen beschouwen. En als er kwaliteit is geleverd is dat een reden des te meer om mee te doen.