advertentie in (digitale) Gouden gids
Iets van de gouden glans is er wel af maar de naam van de adressenleverancier is nog altijd een begrip en digitaal nog steeds terug te vinden.
De gouden gids was ooit een begrip
Vroeger was de Gouden gids hét begrip als je het adres van een bepaald bedrijf zocht. Het lijvige boekwerk bestond dan ook broederlijk naast de telefoongids. Inmiddels zijn beide samengegaan en laten we eerlijk zijn, de papieren versie zie je zelden of nooit meer.
Telefoonnummers worden via internet opgezocht. Honderden websites leveren telefoonnummers via allerlei invalshoeken.
Daarmee is het nut van de telefoongids sterk teruggelopen. Ook de milieuonvriendelijkheid van de jaarlijks vernieuwde dikke en zware boeken begon veel mensen tegen te staan.
Voor de gouden gids geldt hetzelfde verhaal.
Een vermelding op de website zal zeker nut hebben. De gouden gids is voor vele mensen nog altijd een begrip en ook op internet zal men er nog naar zoeken. Het is dus van belang dat u er in staat als u een bedrijf bent dat daar klanten denkt te kunnen vinden en bereiken.
Loop internet eens door op zoek naar vergelijkbare advertentiemogelijkheden. Let op, want er zijn nogal wat nepmogelijkheden die alleen een factuur sturen voor een telefoonnummer op een minimale website waar nooit iemand zal komen. Daar moet u dus niet zijn. Wat wel zinvol kan zijn is een websitevermelding. Hoe meer adressen naar uw website verwijzen, hoe beter het is.
En wat nu verder?
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaLU wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing