Adverteren in Damesbladen
Voor bepaalde producten of eflappen voor die producten, met name in de hoek van de fashion en de cosmetica zijn damesbladen heel geschikt om te adverteren.
Adverteren in damesbladen
De damesbladen zijn niet meer zo alom tegenwoordig als vroeger maar ze zijn er nog wel degelijk. Kijk maar een even rond bij een gespecialiseerde boekhandel of tijdschriftenhandel.
De beurzen
De beurzen die deze damesbladen organiseren zoals de "libelle zomerweek" zijn meestal nog wel goed voor wat files en andere verkeersopstoppingen dus het aantal mensen dat er kennis van neemt moet beslist niet onderschat worden.
De bladen zijn nogal gespecialiseerd
Damesbladen richten zich meestal op een bepaald type vrouw. Denk daarbij aan een bepaalde maatschappelijke posities of een leeftijdscategorie. Het is dus belangrijk om het goede blad bij uw product te kiezen.
Veel damesbladen bestaan al lang
Dit soort damesbladen heeft vaak een taai leven. Ze bestaan vaak al heel lang. Ze gaan van moeder naar dochter en worden gezellig uitgeleend onder buurvrouwen. Het bereik van één blad is dan ook aanzienlijk groter dan één lezeres. Ook dat vergroot natuurlijk de mogelijkheden om een product aan de man of liever aan de vrouw te brengen.
Let op uw doelgroep
De advertenties zullen sterk gericht moeten zijn op de doelgroep. Vrouwen en mannen reageren vaak heel verschillend op advertenties.
Ze zijn vaak gevoelig voor persberichten
Het is ook een groep bladen die vrij snel geneigd is om in actie te komen als er een leuk persbericht binnenkomt.
Aan te raden voor geschikte advertenties
Het is geen medium dat zich voor alle advertentieprogramma's zal lenen maar als dat wel het geval is, is het zeker een groep om aandacht aan te geven.
En wat nu verder?
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaLU wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing