Artikelmarketing in vijf stappen - visuele opbouw
Uw artikel moet uitnodigend zijn
De visuele opbouw van uw artikel moet uitnodigend zijn. Dat bereikt u door het in stukken te breken en die duidelijk van elkaar te onderscheiden zijn door witruimtes, opsommingen en dergelijke. Niets schrikt meer af dan een blok aaneengesloten tekst. Dat ziet er op voorhand onaantrekkelijk en moeilijk uit.
Korte eerste paragraaf
De eerste paragraaf mag kort zijn. Eigenlijk niet meer dan een regel om de lezer vast te grijpen. Alle paragrafen die daarna komen mogen hooguit enkele regels lang zijn.
Breek de tekst in delen
Als het mogelijk is moet u de tekst opdelen in op zich interessante onderdelen. Een goede manier om dat te bereiken is met subkoppen, bijvoorbeeld dik gedrukt (Bold) die aangeven waar de tekst over gaat.
Laat zaken er uit springen
Hebt u tips? Laat ze duidelijk uit de rest van de tekst springen. Hebt u opsommingen? Geef ze als zodanig weer met een bullet of nummer ze.
Bekijk de opbouw puur visueel
Als u uw tekst klaar hebt bekijk het dan eens van een afstand. Ziet het er aantrekkelijk uit of is het een grote zwarte woordenbrij? In dat laatste geval is er werk aan de winkel om dit doeltreffend aan te pakken.
Verdere stappen na uw visueel fraaie artikel
Meer over online promotieMeer over artikelmarketing
Artikeldirectory eFiliaal
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt ook leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing