Guerillamarketing Eigen chatbox
Het is zeker in de moderne tijd van de internetmarketing van groot belang dat uw klanten u op elk gewenst moment kunnen bereiken. En daarnaast wil men vaak onderling wat informatie uitwisselen. En chatbox is daar een handig hulpmiddel voor. We zien ze dan ook regelmatig op websites terugkomen als onderdeel van de klantenservice. Sommigen gaan daarbij zelfs al zo ver dat er ook robots meechatten, bijvoorbeeld om heel veel voorkomende vragen te beantwoorden zonder menselijke tussenkomst.
Wat is een chatbox
Een chatbox op een website kan erg handig zijn om mensen te benaderen. Met de moderne techniek zijn dit soort faciliteiten vaak tegen redelijke kosten of zelfs gratis te realiseren. Nu ja, helemaal gratis is het ook niet, u zult waarschijnlijk behoorlijk met reclame bestookt gaan worden. Voor een professionele uitstraling is investering in een exemplaar zonder reclame wenselijk
Het beheer van een chatbox kost tijd
Het grote voordeel is ook hier dat u alles zelf in de hand hebt. Nadeel is dat het tijd kost. We krijgen onvermijdelijk te maken met zogenaamde trollen die reclame willen maken voor iets waar u geen reclame voor zien wilt. Deze trollen kunt u natuurlijk verwijderen en indien gewenst blokkeren maar het vraagt wel constant om iemand die toezicht houdt. Voor één persoon meestal geen doen dus het is wijs om het toezicht over meerdere mensen te verspreiden.
Onderzoek naar een chatbox kan interessant zijn
Als u een technisch gespecialiseerd persoon voorhanden heeft, dan kan het heel interessant zijn om deze mogelijkheid om met potentiële klanten en andere relaties in contact te komen, te benutten.
En wat nu verder?
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaLU wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing