geschikte content voor influencer marketing
De sleutel tot een geslaagde campagne met influencer management is de beschikbaarheid van goede content. Content die de doelgroep aan zal gaan spreken. Content die past bij de brenger van de boodschap. Is dat niet het geval dan zal uw campagne slecht of helemaal niet van de grond komen.
Geef iets waarover men het kan hebben
Zowel voor de influencers als voor de mensen binnen de doelgroep is het van belang dat er iets is waar men het gemakkelijk over kan hebben. Iets waarover men een boodschap of bericht kan verspreiden. U kunt een creatieve influencer vinden die zelf het nodige bij gaat dragen maar er zijn ook meer passieve types die vooral leunen op uw activiteiten en daar aan bij proberen te dragen. Zeker deze laatste groep moet van excellente content worden voorzien.
betrek uw doelgroep erbij
En het is van belang dat de doelgroep betrokken wordt en een rol gaat spelen. Ook hier weer zorgen voor iets dat men verder kan vertellen. Het belonen van het delen van informatie. Het werken met proefexemplaren, het meewerken aan crowd source projecten en nieuwe ideëen.
Verdere stappen na influencermarketing
Meer over online promotie
meer over influencermarketing
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt ook leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing