Linkedin Bedrijfspagina
Naast de persoonlijke pagina kunt u in Linkedin onbeperkt bedrijfspagina's aanmaken. Deze kunt u gebruiken voor boodschappen naar uw klanten, nieuws, tips en dergelijke. Mensen kunnen hun interesse laten weten om deel te nemen.
Een bedrijfspagina geeft heel wat mogelijkheden.
Naast het bekende persoonlijke account kent Linkedin ook de mogelijkheid om bij die persoonlijke pagina één of meer bedrijfspagina's te maken. Die kunt u bijvoorbeeld gebruiken om uw bedrijfsnieuws onder de aandacht te krijgen. Linkedin trekt wat dat betreft toch wel een iets ander publiek dan Facebook of andere social media. Dat kan zowel positief als negatief uitwerken. U zult namelijk sneller response krijgen als men vindt dat u te populair gaat worden maar de kwaliteit van positieve reacties zal in het algemeen ook wel beter zijn.
Het maken van een dergelijke pagina stelt niet veel voor. U moet een op maat gemaakt logo hebben. Dat is het wel zo'n beetje. Daarna kunt u mensen uit uw directe relatiekring uitnodigen. Of onbekenden via een advertentiecampagne die dan natuurlijk wel wat geld gaat kosten.
Eenmaal in bedrijf gebruikt u de pagina voor allerlei aankondigingen. Overdrijf het niet. Niet iedereen wil weten wie er vandaag allemaal jarig is. Op de beruchte kattenfilmpjes van Facebook zit op Linkedin niemand te wachten. Op te overduidelijke reclame ook niet. Dus wees selectief met wat u plaatst om moeilijkheden te voorkomen.
Het voordeel is dat mensen vrijwillig bij u aanschuiven om uw nieuwtjes te horen. Ze hebben dus interesse in u, uw bedrijf en uw producten wat ze gevoeliger maakt voor uw aanbiedingen.
En wat nu verder?
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaLU wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing