eFiliaaL Nederland
Waarom? Hoe?
Regiomanager Winkeliers/Ondernemers Promotors Consumenten
Portefeuille
Regio Nederland eFiliaaL samengevat Achtergronden EFiliaaL nieuws Contact

Maak een verhaal van uw advertentie

Vertel vooral een persoonlijk verhaal

Zorg ervoor dat uw advertentie altijd een verhaal te vertellen heeft. Liefst ook een nog met een persoonlijke noot waarmee u de emotie van de lezer weet te raken.

Een goed doordacht en vlot geschreven verhaal trekt de lezers uw advertentie in zonder dat ze door hebben dat het hier een advertentie betreft. De interesse wordt daarmee min of meer vanzelf gewekt. Kopregels voor een dergelijke advertentie kunnen dan bijvoorbeeld zijn:

Voorbeelden van verhalende zinnen

“Op een dag zat ik op mijn balkon en ontdekte plotseling de waarheid over…”

“Op een rustig moment, zittend op een terras dat uitkeek over de azuurblauwe zee, wist ik hoe het verder ….”

“Wist u op uw 15e al hoe…”

“Hebben uw ouders u ook geleerd hoe u…”

En de kopregel blijft van belang

Het is ook bij deze aanpak van groot belang dat uw kopregels de lezer direct vastpakken en aanzetten om uw verhaal te gaan lezen. Er moet dus een duidelijke verbinding tussen de kop en het verhaal zijn.

Verdere stappen na Beyond the banner


Meer over online promotie
meer over adverteren en advertentiemodellen
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt ook leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing



Aanmelden

Deelnemers

  • Regiomanagement
  • Winkeliers / Ondernemers
  • Promotors
  • -
  • Consumenten

Achtergronden

  • Index
  • #blogrecent#

Lees meer...

  • EFiliaaL regioindeling
  • Aanmelden en toegang

© 2016 EFiliaaL