Mond tot mond reclame
Mond tot mond reclame is waarschijnlijk de beste vorm van reclame maken die er is. Of het nu op het internet is of daarbuiten, dat maakt niet uit, mits we de afzender kennen want op internet wil het niet altijd zeggen dat de afzender ook daadwerkelijk bestaat.
Mond tot mond reclame gaat gemakkelijk
We gaan er daarbij van uit dat iemand die een bepaald product zelf bezit, daar trots op is en er ook gemakkelijk reclame voor maakt bij anderen.
Mond tot mond reclame is objectief
Omdat deze persoon niet de commerciële belangen heeft die een leverancier of een winkelier natuurlijk wel heeft, wordt mond tot mond reclame als meer effectief en objectiever ervaren.
Mond tot mond reclame zijn geen testimonials
Op internet vinden we vaak zogenaamde "testimonials" Dit zijn aanbevelingen voor een product die vaak verkregen worden in ruil voor een aanbeveling terug voor het product van degene die de aanbeveling geschreven heeft. Ook worden ze gewoon gekocht. De waarde van dit soort aanbevelingen is dan ook nihil en het beste is ze gewoon te negeren.
Mond tot mond reclame loopt via efiliaal
De filosofie van het eFiliaal project is gebaseerd op mond-tot-mond reclame omdat de de meeste mogelijkheden voor het maken van reclame inmiddels wel zijn uitgeput en uitgemolken qua mogelijkheden. En het probleem van de anonieme, al-dan-niet-bestaande afzender lossen we met efiliaal ook definitief op.
Verdere stappen
Meer over online promotieMeer algemene marketing
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt ook leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing