Organiseren goodwill activiteiten
Aan goodwill activiteiten zitten meestal twee kanten. Het niets voor niets principe ligt hier in het algemeen op de loer. Toch kan het prima werken om eens op een positieve manier in de publiciteit te komen
Een win-win situatie met gratis publiciteit
Wilt u met uw bedrijf of uw activiteiten eens de krant halen zonder daar veel geld aan te besteden dan gaat er natuurlijk niets boven een leuk artikel in de krant. Zeker als het geschreven is door een journalist en voorzien van een leuke, min of meer professionele foto. Het kan dan al snel een win/win situatie opleveren
De beste manier om dat voor elkaar te krijgen is om met een aantal mensen eens een aandacht trekkende activiteit te gaan ontplooien met een duidelijk maatschappelijk doel.
Kijk eens bij de jaarlijkse manifestatie van NLDOET. Nu is dat te grootschalig om lekker op te vallen maar u kunt toch ook zelf iets opzetten? Waarom zou u het niet doen? Goed, het kost wat moeite. En misschien wat geld. Al was het maar voor een set kleding met uw bedrijfsnaam erop, nietwaar?
Het is natuurlijk wel zo dat dit soort activiteiten vooral interessant zijn in de directe omgeving waar u woont. Een bedrijf in Appingedam dat een nieuw geitenhok voor de kinderboerderij maakt zal daar in Zeeuws-Vlaanderen weinig voordeel van zien. Kortom, als u landelijk of zelf internationaal opereert zal het niet meevallen om iets te bedenken dat landelijke aandacht krijgt. Maar ook dichterbij kan een stukje publiciteit toch nooit geen kwaad?
En wat nu verder?
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaLU wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing