Straattheater
Straatheater trekt aandacht. Onmiskenbaar. Artiesten die een voorstelling geven, personen die muziek maken, we vinden ze regelmatig terug in winkelcentra etc. Doodgewoon omdat het werkt.
Straatteater trekt aandacht
Het organiseren van iets dat de aandacht van een groot publiek trekt is uit een oogpunt van public relations in elk geval nooit verkeerd. De kans dat het een foto in een lokale krant krijgt is redelijk groot. En al hebt u geen reclame in beeld, dan is de kans dat u als organisator of sponsor toch in beeld komt best wel groot
Productplacement is helemaal mooi
Stel dat u een vorm van straatheater op weet te zetten waarin een vorm van productplacement mogelijk is. Dat is op zich natuurlijk een prachtige manier om elke product -en dus ook uw eflappen- op een speelse en toch indringende manier aan de man te brengen.
Maar er zijn volop andere manieren. Een clown of de paashaas met een QRcode met scan mij op zijn rug. Een knappe jonge dame met een tshirt met een opvallende qr-code. Een folkloristisch festival zoals op de foto (Chinees nieuwjaar) is ook altijd goed voor de nodige bezoekers maar het zal lastig zijn daar op de een of andere manier reclame aan te verbinden zonder dat het irritant wordt. Dat zou dan heel indirect moeten, bijvoorbeeld met reclameborden langs de kant van de weg of uw naam op een flyer of programmaboekje
Vaak zien we ook figuren als poppenspelers, mimespelers, muzikanten, steltlopers, mensen op vreemdsoortige fietsen en noem maar op. Allemaal vormen van straattheater die uitstekend kunnen voldoen. Het is vooral een kwestie van fantasie durven gebruiken.
En wat nu verder?
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaLU wilt leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing