Ontwikkel een plan voor uw attraction marketing
Een gestructureerde, planmatige aanpak komt goed over
Uw doel is om een emaillijst op te bouwen met mensen die u benaderen mag, nietwaar? Maar dan? Zomaar wat mail rondsturen klinkt niet echt als een zinvolle aanpak. Dus gaan we het planmatig aanpakken. U wilt de mensen gaan informeren en iets bijbrengen. Dat gaat het gemakkelijkste als er een logische structuur in het geheel zit. En dat geldt zowel voor uzelf bij het maken als voor uw lezers die het tot zich moeten nemen.
Daarnaast komt een duidelijk herkenbare structuur, gebaseerd op een planmatige aanpak, gewoon een stuk professioneler over. Dat mag duidelijk zijn.
De 1e fase zorgt voor herkenning
In de eerste fase van uw plan gaat u mensen dingen vertellen waarvan ze denken: "Hé, dat is mooi. Dat is net wat ik zoek. Daar wil ik ook wel iets meer van weten" Elke email bevat uiteraard een link die verwijst naar nieuwe artikelen. Op de website kunt u de mensen sturen in de richting die u wenst. Bijvoorbeeld een inschrijving of een aankoop van één van uw producten.
Bezuinig niet op de techniek
Het is dus belangrijk dat uw emails goed aankomen, dus bezuinig niet op de noodzakelijke techniek. Via uw normale internetprovider krijgt u een basisvoorziening voor email maar die laat het bij grotere hoeveelheden (en die willen we, nietwaar?) al heel snel afweten. Zorg daarom voor een goede emailprovider als Aweber, Mailchimp en dergelijke.
En zorg voor kwaliteitsemails
En dan moet uw email zodanig zijn dat deze inderdaad uitnodigt om hem van voor tot achter te lezen en daarna ook nog een actie te nemen. Over de kunst van het goede email schrijven is wel meer te vinden op deze website. En dan is het ultieme doel om hen op uw website te krijgen.
Verdere stappen met attraction marketing
Meer over online promotie
meer over attraction marketing
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt ook leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing