eFiliaaL Nederland
Waarom? Hoe?
Regiomanager Winkeliers/Ondernemers Promotors Consumenten
Portefeuille
Regio Nederland eFiliaaL samengevat Achtergronden EFiliaaL nieuws Contact

Houd een goed contact met uw klanten

Goede klanten hebben er vaak geen moeite mee om regelmatig van u te horen. Dus stuur hen emails met aanbiedingen. Laat het weten als er zaken veranderd zijn op uw website.

Doet een klant een aankoop, zorg dan voor een follow up. Check of men tevreden is en zo nee, probeer daar dan alsnog even iets aan te doen. Vaak is dat minder moeilijk dan je zou denken en is wat aandacht voor de problemen van de klant vaak al voldoende.

Verdere stappen?


Meer over online promotie
klantenonderzoek
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt ook leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing



Aanmelden

Deelnemers

  • Regiomanagement
  • Winkeliers / Ondernemers
  • Promotors
  • -
  • Consumenten

Achtergronden

  • Index
  • #blogrecent#

Lees meer...

  • EFiliaaL regioindeling
  • Aanmelden en toegang

© 2016 EFiliaaL