U hield zich niet aan de levertijd
Soms heeft een klant een artikel dringend nodig. Als u dan te laat bent met opsturen dan is dat heel vervelend. En dat is nog erger als u een bepaalde levertijd hebt toegezegd en die niet waar kunt maken. In dat geval moet u er alles aan doen om dit goed te maken en maatregelen te treffen waardoor het in de toekomst niet meer voor gaat komen. Speel open kaart met de klant en ga u niet verschuilen achter allerlei factoren die u niet in de hand had. Dat kan best waar zijn maar de klant heeft er geen boodschap aan en met een beetje pech wordt deze alleen maar geïrriteerder. U hebt u onbetrouwbaar getoond. Het is aan u om dat te corrigeren.
Verdere stappen?
Meer over online promotie
Internetmarketing algemeen
Meer over klanten vasthouden
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt ook leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing