eFiliaaL Nederland
Waarom? Hoe?
Regiomanager Winkeliers/Ondernemers Promotors Consumenten
Portefeuille
Regio Nederland eFiliaaL samengevat Achtergronden EFiliaaL nieuws Contact

Vraag een mening over uw klantenservice

Nazorg en klantenservice zijn bijzonder belangrijk. Het is dan ook goed om te weten hoe uw klanten die ervaren. Een goede klantenservice zorgt voor minder klachten en minder problemen. En dat is weer goed voor een stukje mond-tot-mond reclame. En zoals we allemaal weten is dat de beste vorm van reclame die er is. Om nog maar te zwijgen van de grote hoeveelheid tijd en energie die er in de omgang met boze en ontevreden klanten gaat zitten.

Verdere stappen?


Meer over online promotie
klantenonderzoek
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt ook leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing



Aanmelden

Deelnemers

  • Regiomanagement
  • Winkeliers / Ondernemers
  • Promotors
  • -
  • Consumenten

Achtergronden

  • Index
  • #blogrecent#

Lees meer...

  • EFiliaaL regioindeling
  • Aanmelden en toegang

© 2016 EFiliaaL