eFiliaaL Nederland
Waarom? Hoe?
Regiomanager Winkeliers/Ondernemers Promotors Consumenten
Portefeuille
Regio Nederland eFiliaaL samengevat Achtergronden EFiliaaL nieuws Contact

Wat sturen we voor emails

Waar gaan we over schrijven?

Hebt u nog moeite met het bedenken van onderwerpen waarover u een email zou kunnen sturen? Hierbij een paar mogelijke onderwerpen. En als neemt u ze niet direct over, dan zijn ze geschikt om uw fantasie aan het werk te zetten om tot betere te komen.

Een randgebied mag ook

  • Hebt u een hobby of liefhebberij waar u erg enthousiast over bent? Schrijf er over en laat zien wat de relatie is tot het onderwerp van uw website. Het moet al een hele vreemde liefhebberij zijn willen we er niet op de één of andere manier een relatie tussen kunnen vinden. En een onderwerp waar u goed in bent schrijft ook lekker weg.


  • Neem een bekend book, televisieprogramma, een gebeurtenis die in het nieuws is en dat soort zaken en relateer die aan uw product of website. Begin indirect en werk in het verhaal steeds meer in de directe richting van uw website


  • Mag een verslag van een "live event" dus bijvoorbeeld van een seminar of iets dergelijks en gebruik delen die u daar geleerd hebt om weer uit te dragen in uw emails of op uw website.


  • Hebt u iets in uw bedrijf? Een speciale aanbieding, een uitverkoop of iets dergelijks? Allicht willen uw lezers er meer van weten om er eventueel van te kunnen profiteren.


  • Geeft u cursussen? Wellicht kunt u iets op video vast laten leggen dat u kunt tonen op uw website
  • Als je er even voor gaat zitten (en liefst met een paar mensen) dan is het niet eens zo heel moeilijk om tot een flinke lijst met mogelijke onderwerpen te komen. Eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit. Als het maar voldoende interesse genereert om mensen naar uw website te trekken.

    Neem er de tijd voor en u zult zien dat er langzaam maar zeker een stroom verkeer in de richting van uw website gaat komen. Zolang u goede informatie levert en wellicht handige hulpmiddelen kunt bieden dan zult u zien dat uw aanpak van attraction marketing gaat werken.

    Bent u er niet zeker van dat attraction marketing iets voor u is? Dan kunt u altijd nog een beroep doen op de meer traditionele marketing technieken. Maar bedenk waar u meer aan hebt. In het plaatsen van peperdure advertenties en dan maar hopen dat er iemand op af komt of in het vooral investeren van tijd in plaats van geld in het verkrijgen van kwaliteitsverkeer naar uw website.

    De keuze is en blijft altijd aan uzelf.

    Verdere stappen met attraction marketing


    Meer over online promotie
    meer over attraction marketing
    Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
    U wilt ook leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
    Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing



    Aanmelden

    Deelnemers

    • Regiomanagement
    • Winkeliers / Ondernemers
    • Promotors
    • -
    • Consumenten

    Achtergronden

    • Index
    • #blogrecent#

    Lees meer...

    • EFiliaaL regioindeling
    • Aanmelden en toegang

    © 2016 EFiliaaL