Zorg dat u weet wie uw publiek is
Zorg ervoor dat u er altijd goed bekend mee bent wie nu eigenlijk uw publiek is. En dat u weet hoe die doelgroep er uit ziet want dat bepaalt voor een heel groot deel hoe men uw boodschap gaat ontvangen.
Bijvoorbeeld een tekst voor ouderen van boven de 70 ziet er heel anders uit dan een tekst voor twintigers. Zorg er altijd voor dat de doelgroep niet met vraagtekens blijft zitten, bijvoorbeeld door die twintigers te vermoeien met zaken van 40 jaar geleden. Zeg maar "van vroeger" toen alles nog beter was.
Maar overschat ook de kennis van ouderen van moderne technologie niet. Ook dat kan nog wel eens flink tegenvallen. Meer dan enkele aangeleerde "kunstjes" met de computer zit er helaas vaak niet in (uitzonderingen uiteraard daar gelaten) Zorg dus voor een afgestemd geheel.
Verdere stappen?
Meer over online promotie
meer over social media marketing
Klik NU hier om meer te weten te komen over eFiliaaL
U wilt ook leuk bij gaan verdienen? Klik hier en wordt promotor
Uw winkel kan altijd meer omzet gebruiken? Klik hier voor de no-cure no-pay oplossing